همه چیز برای برگزاری یک انتخابات امن مهیا است از شروع فرآیند انتخابات هیچ حادثه "امنیتی" نداشته‌ایم

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمانشاه با اشاره به شرایط امنیتی مطلوب استان، گفت: همه چیز برای برگزاری یک انتخابات امن و بدون حاشیه امنیتی در استان آماده است.
کد خبر: ۴۲۵۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶ 17 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،بهرام فاضلی ، با اشاره به اشراف و احاطه کامل اطلاعاتی و امنیتی در سراسر استان از نقاط مرزی گرفته تا مرکز شهرها، گفت: تمام شهرستانهای استان در شرایط مطلوب امنیتی و آرامی برای برگزاری انتخاباتی امن و پرشور هستند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت: همه شرایط برای این حضور حداکثری فراهم است تا مردم در امنیت کامل و بدون هیچ مشکلی و حاشیه امنیتی بتوانند در انتخابات شرکت کنند.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: با لطف و عنایت خداوند از ابتدای شروع فرآیند انتخابات تاکنون در استان هیچ حادثه امنیتی نداشته‌ایم.

وی افزود: مورد چند روز پیش صدای انفجار در قصرشیرین نیز مربوط به عملیات خنثی‌سازی مین‌ در این منطقه بود.

فاضلی از آمادگی تمامی نیروها از جمله سپاه، ارتش، مرزبانی و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در آستانه برگزاری انتخابات خبر داد.

این مقام مسئول به هماهنگی مطلوب بین تمامی نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی در استان اشاره کرد و افزود:  این همکاری و همدلی زمینه را برای برگزاری انتخاباتی امن و پرشور فراهم کرده است.



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار